Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, 29 January 2012 | 12:23 am | 0 Atasinchi



cuti cuti MALAYSIAA !!
cuti lah sangat kan ? --'
okay . cuti raya cina nih nak tahu tak nard seminggu nih asyik berjalann sajee :)
sampai kan ayah marahh . jalan jalan jalan , homework dah siap ke belom tuh .
ayaahh ayahh . anak ayah yang tercintaa nih , kalau pergi jalan bawak homework tau . * eei GELI ! haha
hah . nard tau , korang nak tau kan nard pergi mana je ?
nard bagitahu nihh .
ISNIN-RABU =nard pergi kebun Rafidah! syokk sangat kat sane .suasana nyaman jeee<3
sejuk gilaa .memang moden lah kebun at sane . kat sane macam ZOO . macam macam ada .
contohnyaa : lembu , yang dikenali sebagai PUTIH .
GAJAH yang dikenali sebagai ORANG KUAT . tak tahu lah kenapa kan . ;')
thirt BA ALIF BA YA yang dikenali sebagai kaki pendekk ! nard tak nak jahat sangat mulutnyaa . ue yang tulis dalam bahasa jawi jee <3
then balik hari rabu tu ayah ajak pergi rumah cousin . sebab ? ayah nak pergi mancing lah . hehe
ayah kalau dah pergi mancing balik entah pukul berapa . so , kebetulan esok ayah tak kerja , tuh yang ayah tidur sana jee . dekat PARIT BINGAN ,.
hari khamis nya tuh . csen nard nak pergi bekok bersama abang2 nyaa :)
time ue dari pukul berapa entah sampai petang kat bekok jaa .
then balik nya singgah BP MALL . okay .tuh semua tak terancang . dengan pakai ala ala comell lah kononnyaa kita orang pergi ajaa :)
time ue balik malam , so nard tidur rumah aien farahin bersama
faraliana

nard ajak diaa sebab biar dia tahu bertapa best nya duduk di kampung nihh :>
best kan? hehe
esok nya ayah nard ambil then kitaorang pon balik rumah masing masing .
huhh , itu sahaja lah yang nard dapat kongsi kan .
tak apa kan ? :>
okay laa .
Assalamualaikum

just for you all

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google