Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, 26 February 2012 | 5:40 am | 0 Atasinchi

hyee :D
ehh . korang korang . hari ini kan kat tempat nard (YongPeng) ada TOUR DE LANGKAWI .
korang tahu tak tu apa?
tahu kan ?
hehe . tadi dia ada lalu kat tempat nard . nard ni biasa lahh . so excited and gilaa . haha
macam macam lah yang berlaku tadi . Lawak gilaa .
nard dengan cousin nard : Fifyy :
kitaorang alang alang balik dari kursus komputer tuh yang nengok sekali sebab diaorang lalu kat depan tempat kitaorang kursus tuh . err . Faham tak ? Pandai Pandai korang lah eh imagine kan macam mana --'
okay okayy . sementara nard tunggu boyfriend boyfriend nard lalu tadi .
nard sempat take a picture .
muehehe :D
nak nengok ?
tettt :>
waduhh waduhh mana pakwe2 ku ni ? :'>


err . hah . korang nak tengok tak video yang nard menyempat je kot nak ambik ni . hehew
ni diaa . :')
not bad lah kott . <3 muehehehe
MALAYSIA GO MALAYSIA ;'>



video

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google