Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 9 December 2012 | 2:10 am | 0 Atasinchi
Hai assalammualaikum semua. apa khabar? sihat? nampak tak tajuk nard hari ini apa? 'Sweet konon nyaa' itu nak merujuk kepada apa ye? adakah antara nard dengan bf nard? bf nard? siapakah dia? korang tahu tak? mesti korang tahu kan... sebab nard dengan BF nard yang ni Alhamdulillah kekal sampai sekarang.. Syukur alhamdulillah eventhough kami banyak kali gaduh. kadang-2 benda kecik pun nak dibesar-2kan . haha biasalah couple, cabaran, dan dugaan hidup kan . tak kan nak happy foreverkan? Tak bestlah kalau tak gaduh-2 ni. bosan nanti... haha k merepek kan? *abaikan* Actually nard nak mohon ampun dan maaf kalau ada yang terjealous dengan hubungan kami or what ever. KALAU lah kan . hihi dah maafkan ke belum ni? tak baik tau kalau tak maafkan. Sedangan Nabi Muhammad pun memaafkan musuh-2 nyaa lagikan kita ni kan? kalau dah maafkan tu Thanks lah ye. kepada yang tak puas hati tu marilah jumpa face to face dalam bahasa melayu muka ke muka. haha k . First of all thanks kepada sayang saya 'Muhammad Hazim bin Sahrom' kerana sudi berkenalan dengan saya yang serba kekurangan ni 'Nurul Nadiah binti Muhammad'. Banyak yang kita dah lalui kan sayang? suka , duka , happy , sedih , gembira dan macam-2 lagi. ehh awak! ingat lagi tak 4.1.2011? first kita couple ?? saya ingat lagi masa itu kita tunggu fida and hafiz copule dulu baru kita kan.. lepas itu saya tanya fida rupanya dia dah couple dulu sebelum kita. haha k annoying gilaaa. 4.1.2011 masa saya form 3 baru naik sekolah tulah tarikh kita couple kan sayang? tak sangka dah setahun 12 bulan rupanya dan pada 4.1.2013 genap 2 tahun kita couple. terima kasih sayang . saya happy sangat dapat kenal dengan awak. *jangan bangga k* Saya harap hubungan kita tak putus di tengah jalan dan hubungan kita akan ke jinjang pelamin sehingga akhir hayat kita. amin :') Maafkan saya sepanjang perkenalan kita saya banyak sangat buat salah dekat awak. Macam-2 lah saya buat sampai awak kadang-2 paisey dengan saya. haha :'D Saya sayang awak tau sayang. *tutup muka* korang nak tahu tak? kadang si Ajim ni sweet jugek :'D Dia selalu kejotkan saya bangun pagi . 'Salam sayang. morning. solat subuh syg :)' alolo comel jee. saya ni dah la 'RAJIN' sangat nak bangun pagi. hahaha ehem~ Hari ni  dia dah pergi poli dah :'( politeknik dekat Johor bahru. Nasib baik dekat je. kalau jauh mahu tak meraung saya. hihi :') Awak dekat sana baik-2 ea. jangan nakal-2. kalau nakal siaplah awak *pegang pisau* Saya tahun depan dah SPM saya akan buat yang terbaik untuk Family, awak dan semua ye :). I love you for a thousand years <3
                                                                   JUST YOU AND ME <3

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google