Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 17 March 2013 | 8:42 am | 0 Atasinchi
Kawan-kawan, Nard nak mintak jasa baik korang doakan kawan nard yang telah kembali ke rahmatullah :') 
MOHAMMAD DAIM BIN GHAZALI
Nard tak mintak banyak pun. Nard cuma mintak korang sedekahkan al-Fatihah untuk dia. Dia baik . Dia suka buat kawan-kawan dia gelak. Dia JOKER SMKYP <3
Kami rindukan kau kawan! 
Kami harap kamu tenang di atas sana.
Kami akan sentiasa mendoakan kamu! InsyaALLAH <3
Kitaorang janji kitaorang akan sentiasa ingat kat kau kawan! 
Kau dah banyak buat kawan-kawan kau gembira.
Aku halalkan semua makan ,minum dan apa-apa yang kau cakap dekat aku. Aku tak amek hati pun. sikit pun tak! 
Kau taukan kami kat sini sayang dekat kau! 
Semoga kau ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin <3

AL-FATIHAH

-Kita yang masih hidup teruskanlah perjuangan dan terus mencari keredhaan Allah-
-Kita dijadikan daripada tanah dan tanah juga kita dikembalikan-


كُلٌّ نَفسٍ ذَائِقَةُ الْمَوت
Setiap yang bernafas pasti akan merasai mati..

Firman Allah Taala yang bermaksud:

"Tiap-tiap umat mempunyai ajal, maka apabila telah datang ajalnya mereka tidak dapat mengundurkannya barang sesaat pun dan tidak dapat (pula) mencepatkannya." 
(Surah Al-A'raf: ayat 34)

Kubur Setiap Hari Menyeru Manusia Sebanyak 5 Kali
1. Aku rumah yang terpencil, maka akan senang dgn selalu membaca Al-Quran.
2. Aku rumah yg gelap, maka terangilah aku dgn selalu sembahyang malam.
3. Aku rumah penuh tanah dan debu, bawalah amal soleh yg menjadi hamparan.
4. Aku rumah ular berbisa, maka bawalah amalan Bismillah sebagai penawar.
5. Aku rumah pertanyaan Munkar dan Nankir, maka banyaklah bacaan "Laa illallah, Muhammadur Rasulullah" supaya kamu dapat jawapan kepadanya.


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google