Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 13 October 2011 | 8:49 pm | 0 Atasinchi
huuuhhh ! kenapa setiap hari ada je berlaku pergaduhan antara kita ?
hurm ., mybe nih semua ujian daripada Allah .=supaya kita lebih mengingati dia . :)
tapi kan .. nard rasa bersalah sangat sebab . semua yang berlaku berpunca dari nard sendiri : (
sorry . nard memang tak pandai jaga perasaan orang yang nard sayang ,
kenapa lah   nard nih kan ? patot ke nard suruh dia lepas kan nard ? supaya dia tak rasa sakit hati lagi ?
*banyak persoalan yang berada di minda * huhu , nyanyi pulak nard nih kan .
tapi nard sayang dia . sayang sangat sangat , : (
tak mampu nak berjauhan dengan dia .
erm .# just for sayang nard .
maaf sangat sangat sebab saya asyik sakit kan hati awak je .
saya tahu semua ni salah saya   . saya tak pandai jaga hati awak ,
: (  saya sayang awak sangat sangat  . . . .
erm . babyee . <3

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google