Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, 13 October 2011 | 3:20 am | 1 Atasinchi
ehh . eehhh , si nard ni dah kenapa ? tiba tiba je tulis kat tajuk :wwaarrgghh: masalah masalah ,
heyyyy! kau nih .. suka hati aku lah nak tulis apa kta tajuk aku . aku dah tak tahu nak buat tajuk apa . tuh yang aku buat tajuk nih , haha ,.
heyyyhh . my kawan ! nak tahu tak kenapa nard serupa macam ngamuk nih ? tapi sebenar nya tak ngamuk pon. haha . ^^:jangan lah marah je =.= . chill .:D
sebenarnya kan .  ! ! nard penat sangat , !  nak tahu tak kenapa? sebab .
sebab . nard baru jek balik daripada latihan softball nih . ^^
nak tahu tak softball tuh apa?#BOLALEMBUT# hah ! tuh lah maksod softball :))
ehh .,,. hah . nard nak cakap nih . nard kan sebenarnya tak nak main . hehe . tapi . di sebab kan kawan2 nard yang baik hati , ajak nard main ., so , nard terpaksa lah main , hehe ,tapi pape pown nard gembira sangat lah dapat men nan membe ,. hehe ,
hah ! kalau dah latihan , tak kan lah tak ade perlawanan nya kan ? . heyyh ! ade lah . lawan nya . selepas DEEPAVALI . hehe , nak tahu tak dekat mana ? #DATOSETH .hah . kat situ lah lawan nya . hehe :D

korang datang lah untuk sokong sekolah nard . sekolah nard je taw . sekolah lain tak payah . ! ececeyh . apa lah nard nih . .
bukan . maksod nard . kalau korang nak sokong sekolah lain pown boleh . tapi jangan lah lupa sokong sekolah nard yea !
*yea ! go deigo go ! haha .
hm. k.lah . sampai kat sini jek lah nard nak tulis , nard penat lah . mahu rehat -.- hehe ,
jom jom ,. kita rehat sama2 .
eyyhh ., kepada  faraliana and norlyyana . good luck for tranning esok .
biasa kan lah dengan bersukan . kalau tak korang gemuk :D . gurau je ea . jagan ambil hati taw . curi tak apa . haha . k.la .
babyee !

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google